Pages

Wednesday, March 27, 2013

ေတေလ (၂)


တစ္ေလွလံုးကုိပုပ္ေစမယ့္ ငါးခံုးမတစ္ေကာင္ဟာ ကၽြန္ေတာ္ပါေမေမ
အရႈိးရာပရပြနဲ႕ေက်ာျပင္ထက္မွာ ေမေမ့အျငိဳးေတြကုိထုပ္ပိုးလုိ႕
ကမၻာဆံုးထိေအာင္ မရပ္မနားေျပးထြက္သြားခ်င္မိတယ္
နင့္ကုိျမင္ရင္ င့ါရင္ထဲမွာ ေနလုိမီးလုိပူတယ္ဆုိတဲ့ေမေမ့ကုိ
ျငိမ္းခ်မ္းေအးျမေစခ်င္လြန္းလို႕။

လူ႕ေလာကထဲေရာက္ရွိလာျခင္းအတြက္
တခမ္းတနားၾကိဳဆုိမယ့္လူ တစ္ဦးတစ္ေယာက္မွမရွိဘူး
(ရုပ္ရွင္ေတြထဲကလုိမ်ိဳး)
ေမြးခန္းေဘးမွာေယာက္ယက္ခတ္ေနမယ့္
ကၽြန္ေတာ္တစ္သက္လံုးသံုးႏႈန္းခြင့္မရတဲ့ေ၀ါဟာရပုိင္ရွင္လညး္မရွိဘူး
မဲ့ရြဲ႕ ေမးေငါ့ မ်က္ေစာင္းထုိး ေဖ့စ္အိတ္စ္ပရက္ရွင္(face expression)အမ်ိဳးမ်ိဳးေအာက္မွာ
ဘ၀ရဲ႕အစက အဲ့ဒီလိုလွခဲ့တယ္ ေမေမ။

ေဒါင္းေယာင္ေဆာင္သူေတြၾကားမွာ ကၽြန္ေတာ္ကက်ီးမည္းတစ္ေကာင္ပါ
တစ္ဖက္ေစာင္းနင္းျဖစ္ေနတဲ့ေလွနံံဓားထစ္အျမင္ေတြကုိ က်ားကန္ဆန္႕က်င္ဖို႕
ေခါက္ရုိးက်ိဳးအေတြးေတြကုိ အခ်ိဳးဖ်က္ေနထုိင္ရင္း
ကလန္ကဆန္ေကာင္တစ္ေယာက္ ျဖစ္မွန္းမသိ ျဖစ္လာခဲ့တယ္
ယဥ္ေက်းလိမၼာမႈမရွိတဲ့သားကို ရုိက္ႏွက္ဆံုးမပါေမေမ။

ကၽြန္ေတာ္ဟာ ေမေမ့ကုိအရိပ္မုိးမေပးႏုိင္တဲ့ ထီးက်ိဳးတစ္လက္ပါ
ကၽြန္ေတာ္ဟာ ေမေမ့အတြက္ အမႈိက္တစ္စပါ
ကၽြန္ေတာ္ဟာ ေမေမ့ကုိပူေလာင္ေစမယ့္ ျပႆနာေကာင္ပါ
ကၽြန္ေတာ္ဟာေမေမ့အတြက္......
ဘယ္ေသာအခါမွအကင္းမေသမယ့္ ေသရာပါအတြင္းလႈိက္အနာ.....
ေမေမဘယ္ေတာ့မွမ်က္ႏွာမမူခ်င္မယ့္ အရပ္မ်က္ႏွာပါ
ကၽြန္ေတာ့္ကုိစြန္႕ပစ္ပါ
ေပေပ ေတေတ ေသေသ ေနေန ကၽြန္ေတာ့္ကိုလႊတ္ခ်ထားခဲ့ပါေမေမ။

အကယ္၍မ်ားသာ ေမေမ့အမုန္းေတြေျပေပ်ာက္ခဲ့ရင္ေလ
ေမေမ့ေမတၱာခ်ိဳခ်ိဳနဲ႕ ေမ့ေမ့ရင္ခြင္ရိပ္မွာခုိ
ကၽြန္ေတာ္..........ခဏေလာက္ေတာ့ ငိုပါရေစ......။

တကယ္ေတာ့........
ေတေလတစ္ေကာင္ရဲ႕စည္းသတ္ျမိဳ႕ရုိးမွာ
...................ပန္းမုိးေတြမရြာဘူးေမေမ။

သစၥာခ
4/2/2013(MON)

0 comments:

Post a Comment