Pages

Wednesday, March 27, 2013

ႏွင္းဆီရစ္သမ္

                         (၁)

လမ္းမွာေတြ႕တဲ့လူေတြကုိ လုိက္ေမးၾကည့္ခ်င္တယ္

ခ်စ္တယ္ဆုိတာ

ကိုယ့္ကုိျပန္ခ်ည္မယ့္ၾကိဳးကုိ ကုိယ္ကုိယ္တုိင္လြန္းထုိးရတာမ်ိဳးလားလုိ႕

ခင္ဗ်ားကုိ ခ်စ္မိခဲ့ျခင္းမွာ ကၽြန္ေတာ္ဟာ

ႏြံနစ္ေနတဲ့သားရဲတစ္ေကာင္လို ကူကယ္ရာမဲ့တယ္။

                        (၂)

ေသခ်ာတယ္.....

ကၽြန္ေတာ္က ကၽြန္ေတာ္ .... ခင္ဗ်ားက ခင္ဗ်ားပါပဲ

ခင္ဗ်ားကကၽြန္ေတာ္ ျဖစ္မလာသလို

ကၽြန္ေတာ္ကလည္း ခင္ဗ်ားျဖစ္မလာႏုိင္ဘူး

အရာတုိင္းဟာ ပုိေနျမဲ က်ားေနျမဲပဲေလ။

                         (၃)

ရထားသံလမ္းေတြကုိျမင္ရင္ ခင္ဗ်ားကုိသတိရတယ္

မ်ဥ္းျပိဳင္ႏွစ္ေၾကာင္းျဖစ္ခဲ့ရင္လည္း ဇလီဖားတံုးေတြနဲ႕ ေထာက္ကန္ထားလို႕၇တာပဲလုိ႕

တကယ္တမ္းေတာ့

ကၽြန္ေတာ္ကမွန္တစ္ခ်ပ္ျဖစ္ျပီး ခင္ဗ်ားက ယုိင္လင္းတန္းတစ္ခုသာျဖစ္တယ္။

                        (၄)

ေသငယ္ေဇာနဲ႕ေမ်ာခ်ိန္အထိ ခင္ဗ်ားေဘးမွာ အတူရွိခ်င္ခဲ့ဖူးတယ္

ခင္ဗ်ားကုိခ်စ္တဲ့အေၾကာင္း တစ္ကမၻာလံုးၾကားေအာင္ ေအာ္ေျပာခ်င္ခဲ့ဖူးတယ္

ယုယစြာေထြးေပြ႕ ကၽြန္ေတာ့္ရင္ေငြ႕နဲ႕ျခံဳ ခင္ဗ်ားကုိလံုေစခ်င္ခဲ့ဖူးတယ္

အခုေတာ့ ျငိမ္ျငိမ္ေလးပါပဲ

ခင္ဗ်ားအေၾကာင္းကုိေတြးယံုနဲ႕ ႏွလံုးသားထဲမွာေႏြးလို႕

အဲ့ဒီေလာက္ထိ....

ခင္ဗ်ားရဲ႕ျဖစ္တည္ျခင္းကုိ ကၽြန္ေတာ္ခ်စ္တယ္။

                        (၅)

ဆူးမ်ားတဲ့ပန္းကိုမွ မုိက္မုိက္မဲမဲနမ္းခ်င္ခဲ့တဲ့အရူးပါ

မုိးဘယ္ေလာက္ရြာရြာ ေရဘယ္ေလာက္ျဖန္းျဖန္း

အဲ့ဒီျမက္ခင္းျပင္ကေတာ့ ဘယ္ေသာအခါမွ စိမ္းလန္းလာမွာမဟုတ္ဘူး

ကၽြန္ေတာ္ဟာ ခင္ဗ်ားအတြက္ေတာ့ ၾကက္ဥပုပ္ဘဲဥပုပ္တစ္လံုးသာျဖစ္ခဲ့တယ္.....မႏွင္းဆီ။ ။


                                                                        သစၥာခ
                                                                       1/2/2013 (Fri)

0 comments:

Post a Comment